reklama

Hermiona naozaj nemá moje číslo?

Bombastická reklama katastrofického filmu o konci sveta podľa Mayského kalendára môže vyvolať v ľuďoch veľké očakávania. Roland Emmerich je naozaj režisérsky pojem; herci: Woody Harrelson, John Cusack a Danny Glover (konečne veľká

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

X+

Začínajú mi v tom Hollywoode v tých katastrofických filmoch už liezť na nervy! V snímke 2012 cca polovicu filmu sledujeme rodinku ako sa snaží prežiť a zachrániť pred apokalypsou. Milujem tento žáner, ale posledné čo od neho očákavam je príbeh, prvoplánový príbeh. Chcem vidieť riešenia veľkých politikov, správanie ľudstva ako masy v panike, dobré efekty - ktoré sú dokonca aj v tomto filme niektoré dosť podpriemerné. Tie prvé dve veci nájdeme aspoň z časti, ale keby neboli niektoré akčné scény tak pritiahnuté za vlasy, možno by sa dali odpustiť nejaké chybičky. Keď ste však už nejaké apokalyptické filmy videli - nemôže vás táto snímka nadchnúť. Videli sme napr. Armageddon, Ja, legenda, či práve Emmerichov Deň nezávislosti - žeby Roland kopíroval sám seba? Danny Glover je ako prezident USA vynikajúci, Woody Harrelson hrá "blázna", ktorého nikto neberie vážne. No je s ním taká sranda, že by ste s ním išli na pivo, i keď tušíte, ža má pravdu a v krku máte púšť. John Cusack je síce dobrý herec, ale ušla sa mu len typická mainstreamová úloha.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo, keď už chcem príbeh, tak musí byť silný, musí ma vtiahnuť do tej apokalyptickej atmosféry a nepotrebuejm k tomu žiadne vizuálne efekty- jak príklad môžem uviesť snímku The Postman z r.1997 Kevina Costnera. Ale miešať to všetko dokopy...neviem, neviem.

Na druhej strane ma veľmi milo potešil ostatný filmový Harry Potter a Polovičný princ. Hlavne posledných cca 30-45 minút som začínal mať pocit, že nepozerám rozprávku, ale dobrodružný horor. No však Harry, Ron a Hermiona už vlastne nie sú ani žiadne deti - že? Knihu som nečítal ani jednu, keďže si zakaždým schválne nechávam "zájsť" chuť na každý nový sfilmovaný príbeh. Riešia sa tam prvé heterosexuálne vzťahy a dievčatá sa začínajú zaoblovať na tých najsprávnejších miestach. Už iba natočiť s nimi nejakú scénu v plavkách -he-he... Ale vážne, vynikajúce herecké výkony (je badať, že i mladí predstavitelia majú s hraním bohaté skúsenosti), režisérsky cit pre atmosféru a hlavne pre mňa, kto nemá ani poňatie o deji - prekvapujúci koniec i posunutie celého príbehu do inej roviny. Ja viem, že mnohí z vás už určite vedia ako to celé skončí , ale ja si počkám na ďalšie movie. Niečo som sa už ale dočítal; to vážne si zoberie Hermiona Rona? Tá rozkošná a zmyselná Hermiona fakt nemá moje číslo?

Peter Kimlička

Peter Kimlička

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  11x

HUDBA, FILMY, KNIHY - Kerouac, Bukowski, Hemingway, .....), možno REBELIZMUS ako LIFESTYLE, ale tiež aj - a hlavne v neposlednom rade ŽENY!! ;-) Na POLITIKU sa snažím KAŠĽAŤ! - ale nie vždy sa mi to darí :-) .......... NÓRSKO - je špeciálnou kapitolou, po 6-tich rokoch na severe mám množstvo poznámok, hádam sa snáď raz k tomu dokopem! ;-)PESN.TEXTY (mám ich – použiteľných - vyše stovku za tých 20 rokov, ak ste kapela a zháňate textára - kľudne napíšte!) Vzhľadom na Svet a na Život sú všetky stále aktuálne aj po rokoch!!A skúšam POVIEDKY (zatiaľ iba do PC-"šuflíka"!) https://sk-sk.facebook.com/peto.kimlicka Zoznam autorových rubrík:  Hudba, FilmyLifestyleKomentáreŠportNezaradenéNórskoPoviedky

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu