reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Kimlička

Peter Kimlička

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  11x

HUDBA, FILMY, KNIHY - Kerouac, Bukowski, Hemingway, .....), možno REBELIZMUS ako LIFESTYLE, ale tiež aj - a hlavne v neposlednom rade ŽENY!! ;-) Na POLITIKU sa snažím KAŠĽAŤ! - ale nie vždy sa mi to darí :-) .......... NÓRSKO - je špeciálnou kapitolou, po 6-tich rokoch na severe mám množstvo poznámok, hádam sa snáď raz k tomu dokopem! ;-)PESN.TEXTY (mám ich – použiteľných - vyše stovku za tých 20 rokov, ak ste kapela a zháňate textára - kľudne napíšte!) Vzhľadom na Svet a na Život sú všetky stále aktuálne aj po rokoch!!A skúšam POVIEDKY (zatiaľ iba do PC-"šuflíka"!) https://sk-sk.facebook.com/peto.kimlicka Zoznam autorových rubrík:  Hudba, FilmyLifestyleKomentáreŠportNezaradenéNórskoPoviedky

reklama

Poviedky

Nikdy sa jej nezbavím.

Peter Kimlička

Nikdy sa jej nezbavím.

Keď som vošiel do dverí, dívala sa na mňa prísnymi očami. Nemal som na ňu veľmi náladu, vlastne tak - ako zakaždým, keď ma prekvapila. Chodí vždy bez ohlásenia a nie všetky prekvapenia sú príjemné. Už ma nevie ani tak očariť, jak kedysi. I keď priznávam, v poslednej dobe mi bolo za ňou dosť smutno - netušil som, že mi bude tak veľmi chýbať - nepatrím však medzi tých, ktorí zvyknú vstúpiť dvakrát do tej istej rieky. Okrem toho - spomienky dosť ubíjajú.

  • 20. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 055x
  • 1
Zlodeji snov

Peter Kimlička

Zlodeji snov

Stále sú nejakí ľudia, ktorí ti budú vravieť, že na to nemáš. Keď dostaneš nejaký úžasný nápad, okamžite ťa odvrhnú, že sa to nedá uskutočniť. Ak chceš spievať, povedia ti, že sa to nedá počúvať. Ak chceš ísť na vysokú školu, povedia ti, že ťa určite nepríjmu. Ak sa ti zapáči úspešná, okúzľujúca mladá žena, vraj na ňu nemáš - vraj je to "iná liga". Všetko už vedia skôr, než vôbec podnikneš nejaké kroky a pritom je logické, že budúcnosť ešte nebola napísaná. Dokonca ti možno povedia, že si sa zbláznil! Nepočúvaj ich. Sú to zlodeji snov.

  • 15. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 716x
  • 2
LÁSKA EXISTUJE IBA V URČITOM ČASE A NA URČITOM MIESTE
reklama
SkryťZatvoriť reklamu