reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Kimlička

Peter Kimlička

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  11x

HUDBA, FILMY, KNIHY - Kerouac, Bukowski, Hemingway, .....), možno REBELIZMUS ako LIFESTYLE, ale tiež aj - a hlavne v neposlednom rade ŽENY!! ;-) Na POLITIKU sa snažím KAŠĽAŤ! - ale nie vždy sa mi to darí :-) .......... NÓRSKO - je špeciálnou kapitolou, po 6-tich rokoch na severe mám množstvo poznámok, hádam sa snáď raz k tomu dokopem! ;-)PESN.TEXTY (mám ich – použiteľných - vyše stovku za tých 20 rokov, ak ste kapela a zháňate textára - kľudne napíšte!) Vzhľadom na Svet a na Život sú všetky stále aktuálne aj po rokoch!!A skúšam POVIEDKY (zatiaľ iba do PC-"šuflíka"!) https://sk-sk.facebook.com/peto.kimlicka Zoznam autorových rubrík:  Hudba, FilmyLifestyleKomentáreŠportNezaradenéNórskoPoviedky

reklama

Nórsko

Barnevern v Nórsku polarizuje Čechov a Slovákov (alebo môj názor na Barnevern)

Peter Kimlička

Barnevern v Nórsku polarizuje Čechov a Slovákov (alebo môj názor na Barnevern)

O Nórsku sa toho popísalo a hovorí v posledných mesiacoch dosť.Hlavne v súvislosti s kontroverzným odoberaním detí inštitúciou zvanou Barnevern.Rád by som však poukázal aj na niektoré iné poznatky a skúsenosti.Možno subjektívne...

  • 15. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 286x
  • 1
Štrajky sú v Nórsku snáď národným "športom".

Peter Kimlička

Štrajky sú v Nórsku snáď národným "športom".

Je to iba nenásytnosť pilotov Norwegian Air Shuttle, alebo len využitie ich zákonného práva o lepšie pracovné či finančné podmienky? Skutočne by pristúpenie na ich požiadavky spoločnosť finančne zruinovalo, alebo je to len taktika

  • 9. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 437x
  • 4
Závesy, dievčatá a nórske využitie voľného času.

Peter Kimlička

Závesy, dievčatá a nórske využitie voľného času.

Nóri takmer vôbec nepoužívajú záclony. Som prekvapený, že existuje preklad tohoto slova do nórštiny. Ak aj nejaké závesy v oknách majú, plnia úlohu skôr estetickú než praktickú. Asi sú príliš flegmatickí na to, aby sa zaujímali a

  • 17. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 329x
  • 8
Pohľadnica z Nórska č.1

Peter Kimlička

Pohľadnica z Nórska č.1

Keď som po prvýkrát vytúpil z lietadla na letisku Oslo-Gardermoen, najviac som sa tešil na posteľ a prípadne nejaké dobré jedlo. Mal som za sebou relatívne náročný týždeň včetne balenia na min.tri mesiace, a šesť a pol hodinovú ce

  • 20. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 869x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu